Friday, August 21, 2009

y=mx + c. takde kaitan pun dengan entry.





Salam. Selamat berpuasa. Baru je balik rumah. So tidak berterawikh di masjid. Maka terawikhla sorang2 di rumah.

Bosan, mengantuk, tiada idea mahu buat apa. So, update some random pictures.


Syed's wedding. Sorry dah lama sangat2 baru update. Aku kan malas sangat nak upload gambar. Tapi kenapa saya kelihatan tidaklah terlalu gemuk di dalam gambar ini dan berkulit cerah setaraf dengan si lelaki sedangkan sebenarnya saya lebih gelap drp beliau. T_T. Dan bilakah lelaki kurus berbaju petak itu nak jadi gemuk sedikit kemudian menjadi si suami kepada si baju merah-putih. I wish next year boleh berpuasa bersama2 sebagai husband and wife. Hik Hik, ataupun sebagai pasangan pekerja swasta-kerajaan. LOL.



Model XXX kantoi menonton movie di office. Postur duduk beliau kelihatan sungguh excited dengan jalan cerita. Sila lihat bagaimana tangan beliau diletakkan di atas meja. Hahaha sorry Reen. Aku mmg rindu ko as deskmate aku. Hehehe.



Tengok hah budak ni. Entah mana la curi deodorant tu. Siap bawak pergi Terengganu. Aku tak paham betul budak kecik yg nakal nih. Stress aku nak jaga dia. Tapi bijak....



I love her. Anis Batrisya, 2 tahun. Tapi mulut macam dah 6 tahun. She called herself as Anis Tabisya. Pelat. Nama glamour: Bella Bella. Tak suka ckp phone dengan aku, tapi suka cakap dengan abg edy. sikit2 abg edy. haiyo. gatal la u, kecik2 dh pandai. Panggil abang plak tu.



Hey bro, 143!



Me, 1 week old.















Eh eh tiba2 rasa stress di malam hari.. Sebab duk godek2 gambar lama. Then dengan jelas nampak dulu aku kecik je. 40kg-42kg. Now????Oh tidaaaaaaaaaaaaaaaak. Tiba2 stress. Jadi, daku akan memanfaatkan bulan Ramadhan ini. Semangat2, jangan melantak ketika berbuka, makan sekadar perlu. Ingat, berat asal anda cuma 42Kg!

Oh sedih memikirkan banyak sangat2 baju lama dah tak muat. Baiklah, mula menguruskan dan mengecilkan apa yg patut.

Pergi bertenang jap.
Bye.

2 comments:

  1. oh!!!kuku tak tau???pergi la marah die sbb tak ajak.
    dh lama dh. xingat tarikh la.

    ReplyDelete