Thursday, August 6, 2009

gdebckfmereyhwdmehmdcddcmdchfvgdhfcw dnyewduehfdmcsdlcsdcjs. spam spam spam hahaha.


  • Srooot sroooot bunyi selsema. Saje je buat pre-launch. Hahah selsema sebenar belum datang tapi kepala sangat sakit dan terbersin2 serta badan rasa lemah. Adakah nak demam? H1N1? Taknak H1N1 nak B1N1 edy je kui2.

  • Tak taulah nak update pasal ape. Lagipun kalau tak update pun tak de siapa kisah.

  • Mcm mana nak study ni, exam semakin hampir. Badan terasa lemah sekali. Otak jua sudah lama lemah. Oh lemah lemah~.

  • Adakah perlu mendapatkan senaskhah dik cerdas untuk menambah kegembiraan di hati? Duit juga semakin habis. Baru awal bulan. Haiyo mcm mana ni.

p/s: thanks ya pada beberapa org yg follow blog ni walaupun secara senyap dan saya tak kenal. saya takde chatbox untuk berhubung dengan anda. Saya buang chatbox sebab kalau tak orang asyik masuk nak jual shawl je :P sebenarnya saya tulis blog time stress atau sakit hati je or untuk lepas geram tapi tiba2 ade pulak yg ikut mungkin sebab saya sndiri kot ngada2 pergi letak follower widget :P siapa tak suke baca saya marah2 sila jgn baca untuk hari2 mendatang ye.



budak ni macam peribadi shin chan yang sebenar. pandangan sisi pun mcm sama.
ops sori gambar seksi.

1 comment:

  1. mmg gatal mcm sinchan;p

    hoo lisa, kat whiteboard opis kitorg tu dari tulis h1n1 terus jd bini 2, haha,

    ReplyDelete