Thursday, August 6, 2009

Aghhhhhhhhhhhhhhh Tensen

Haiyo stress betul aku duk apartment ni. Malam2 orang nak rehat nak tido. Ade jugak la hamba Allah tak reti2 nak turun check kereta die ke yg duk bunyi dari tadi tu.

Alarm kelisa tu bunyi dah 3 jam dah aku rasa. Siap lampu hazard pun dah tak mampu nak nyala dah. Mengganggu betul laaaa..Choyyy!

Aku yang nak demam ni pun sanggup turun bawah tadi check kot2 la kete aku yang bunyi kan. Kesian kat org lain, mengganggu. Kemarin kete tu dah bunyi dengan teruk gak aku rasa, sampai masa aku balik keje kul 7+ tu, tinggal lampu die je kelip2, bunyi dah hilang, tak cukup battery power dah agaknye. Lampu tu liplap2 nyala sampai pagi esoknye, pukul 7.30 aku nak gi keje. 12 jam lebih kete tu bunyi sampai hilang bunyi, hanya lampu je mampu menyala.

Abis tu tuan die takkan la tak tau kete die la yang problem tu. Ni malam ni bunyi lagi, dah berjam dah. Kali ni tinggal bunyi je yg ada. Lampu dah tak mampu menyala. Bising bising bisingggg!! Stress aku. Aku nak tidoooooo aku demam!!

Sumpah la aku tak mau beli apartment. Ade je nanti org saiko tak paham bahasa ni kete bunyi pun takde inisiatif nak turun check kete die ke bunyi.

3 comments:

  1. aku mmg xsuke dok apartment, suke dok umah teres, tapi tula, rumah teres kalo nak beli, mahal sket, huhuh

    ReplyDelete
  2. len kali letak alarm lagu best2 siket

    ReplyDelete
  3. sehingga ke saat ini, kereta tersebut belum berhenti berbunyi. stress.

    1.25pm.

    yay aku cuti.

    ReplyDelete