Wednesday, August 19, 2009

Pengkid

Korang pernah tak tengok pengkid/tomboy terlampau. Ada 1 couple sama block dengan rumah aku ni, aku syak dorg ni songsang. Pengkid+perempuan. Yang pengkid tu, gaya memang jantan. Body athletics walaupun size kecik je.

Petang2 suka jogging, bagi badan mcm jantan agaknye. Pastu tang te**k tu, dia lilit2 kasi leper. Ish. sanggup ke? Kalau time2 period tak sakit ke bang(kak?). Aritu aku dengar cashier kedai makan panggil dia 'bang'. hahaha. Kalau aku jadi cashier tu, aku panggil kak je, nak tengok reaction dia macam mana.

Pernah je aku nampak diorang berkasih sayang, usap-usapan di kedai makan. Yeks. Gelimat mat mat maaaaat..(sapa tau video gelimat hehehe?). Tapi agak kelaka la pengkid ni. Diorang punye jantan style melebih-lebih. Duduk kalau boleh nak kangkang 180 degrees. Lelaki tulen yg dah lahir dengan tuuut pun tak macam tu.

Haih, kenapa la semakin banyak umat songsang kat muka bumi ni?

Entahla, aku pun tak tau nak update pasal apa. Aku cerita pasal pengkid ni sebab hari tu aku nampak pengkid duk terkangkang2 melampau kat kedai makan. Ramai je lelaki sejati duk usha dia bagi dia malu kot tapi dia buat tak tau je. Yang laki betul takde pon nak kangkang2 maut, aku tengok.

Nah masa untuk melihat gambar rajah. Hehehe.

Amy AF3. Aku pun tak tau la kenapa dia nak jadi pengkid.








Ni plak bukan pengkid, tapi mak hayam. Hehehe. Motip berhandbag LV bagai, uols????? Pastu kaki bengkok2????

3 comments:

  1. kah kah kah kah :D

    ofis aku pon ade tomboy. tapi xsure pengkid ke tak. bak kate mr a kat ofis aku.. "aku hisap rokok pon xdalam mcm die hisap"

    selamba badak hisap rokok blakang ofis.huhuhu.

    aku ade snap gambar die dari blkg tapi cam xsampai hati nak ceta psl die sebab die xkaco aku hehe

    ReplyDelete
  2. wey.. tepek la pic imej baru mak hayam tu. kelas uols. ala2 diva gitu~ ceh

    ReplyDelete
  3. Duduk kalau boleh nak kangkang 180 degrees

    haha, teruknya pengkid tu kak. gile geli. pelik kan, tuhan dh kasi tetk, kasi pept, awat nk jgk onk. pelik tol.

    sy berbangga menjadi perempuan. :)

    nway, salam ramadhan cik liesa. hope ramadhan ni, byk amal ibadah cik liesa sempat buat, dan diberkati tuhan. :)

    ReplyDelete