Wednesday, August 27, 2008

penyakit lama gua...

haaa..kan penyakit lama aku datang balik.iaitu membiarkan blog berdebu camnih.tak hapdet.pstu, pas setaun aku pon delete pastu ngade2 create yg baru lak.barula gedik namenye.tak gitu?

hahaha aku nk komen sket pasal politik.puas ati DSAI menang.yeyeaaah.malas nak sentuh isu peribadi.kalo nak sntuh isu peribadi, kroni2 BN lagi byk isu kan?cume dorg pndai tutup.dh smue media diorg yg punye.aku x sedar sejak bile aku minat amek tau hal politik.aku rse mebi sejak aku dh keje pastu duit poket langsung dh x mintak mak bapak kot.so tepakse la survive sndiri ngan gaji ciput itu.bile dh rase takde duit tetiap bulan, make aku pon merelatekanlah segale sbb musabab tersebut cnthnye cam kene byr tol la..ngan minyak melambung2.aku rs tong minyak kete aku lagi kenyang mkn minyak nak banding ngan perut aku sndiri.tp aku makin gemuk.apekah?haha.

kembali pd tajuk.sbb gomen skang byk sgt makan wit rakyat tnpa kite sdar esp tax, minyak, tol blablabaaaaa..so aku mmg x puas ati ngan gomen lame yg dh lapuk ni.sile la tuka strategi skit.aku pelik.sumber negare punyela banyak.tapi kite still xleh setanding ngan negara2 lain yg sumber x byk.konpius.mane pegi duit2 tu?

wooooo aku terlalu berharap harge minyak turun.tolong laaaa tolonglaaa turun.dh x larat aku nk ngisi minyak.cash dh abis, kredit kad lak lajuuu je outstanding ballance.isi minyak nye pasal.gomen sucks!babai

5 comments:

  1. Hehe. Marah nampak cik kak. nyway tumpang lalu saja :D

    ReplyDelete
  2. errkkk...komen?minyak da trn pon...marilah berdoa agar turun lagi...and brg2 lain pon ikot same trnn....amin..

    ReplyDelete
  3. m@yaz,
    alaa..marah2 la baru nak dgr ckp rakyat miskin cam haku ni.

    jasminedeezee,
    lorh..naik 78sen..turun 15sen?ko akur???aku tidakkk.

    ReplyDelete
  4. hallu`..
    dh berdebu balik dh nih..`
    ngapdet cpt..hehe`

    ReplyDelete
  5. .fatin nabila.
    oit bola, dh berdebu br ko nk komen yee..ngahaha..bz la cs..x smpt

    ReplyDelete