Wednesday, August 6, 2008

hari ni dan semalam punya tahun 2002

erm hari ni nak ckp psl ape?bosan dan sejuk lak opis ni.aih update blog kat opis.kantoi.pedulik hape aku.bukan ade pojek pon.hehek.td aku kerajinan lak bkak notes jd edward.fuiyo..aku ke tuh?mestila..x caye?sile la caye.erm mmg aku nk study pon.rajin kan? -----------------------------------------------------------

kisah mase silam..

td aku bkak blog pini.urm..tringat lak zaman2 skolah.lame le x jmpe geng2 dak skolah aku.latest aku jmpe g-ra atau name gleme die mase pektikel, jee-are..pewwit..eiwanuraida mase wedding die, n ainot n chik mase wedding ainot.apsal ek dorg kawin awal?bagus la kan dh smpai seru.chik la dh engaged ngan abang ainot.aih, kecik gak la dunia ni kan.x tersangke lak aku.hurm.chik ni dulu die ketua asrama..chik, aku mmg nyampah ah ngan ko kalo tibe ari sabtu..ko msti bising2 suruh sumorg g gotong-royong kan?takpela, dh abis skolah ni rs rindu lak ngan suasana cmtu.

-----------------------------------------------------------
mase nak pmr


pastu kat skolah aku ade sorg ustazah gileeee garang.sumorg takut ah kat die.dh la die ni kategori bigsize la.lak tu ngaja kelas aku.uhhh double malang la aku.x pnah tau aku takut cikgu tahap cam aku takut die.mulut pun kan main laser jet.kalo ade org x tau jwb soklan die..mmg kua ah segala kata2 pujangga die.contohnye,'gantung kat kipas..','sidai kat koridor..'..'sidai kat ampaian..'sambil wat muke bengis.tp mmg bengis pon..kalo x wat bengis pon mmg die bengis gak.ape yg nak disidai dan digantung tu?iaitu kami lah anak2 murid yg suke ati die je nak digantung disidai.tp sbenanye die gertak2 je..tapi sbb garang die ni ah sume dak skool aku dpt A tu pendidikan islam ms pmr.siap dpt terbaik SBP sluruh mesia utk subjek tu.

aku rs sume cikgu kene wat cmni br la smue subjek leh cipte rekod 100% A.tapi sanggup ke nak skolah kat skolah yg smue cikgu garang gile?oh tidakkk..tahniah kat aku dan kawan2 yg bjaya stay kat skul tu smpai abis spm.ntah ape laa nasib keturunan aku, cousin aku ngan adik aku pon dpt offer masuk skul tu.ntah la..tu jela kot taraf ktorg.hiks.

-----------------------------------------------------------


upper form


tu kisah mase aku pmr.ni time naik upper form lak.aku x tau knape dak2 skul aku suke tido lam kelas.mase cikgu yg sgt ensem ngaja sejarah kelas aku, name die cikgu zamri, ramai gile dak2 dpt A.malangnye lepas tu die pindah.pastu ganti aa dgn cikgu yg x ensem langsung, cikgu wahab(bukan name sbnar).time ckgu wahab ngaja, ade 3 org je yg jage.sori aku x ingat sape name budak2 yg gigih bukak mate tu.aku kan tido, so aku x ingat la.

meja aku sbelah meja cikgu je, pon aku bantai tido.tp ajaib cikgu ni, sbb langsung die x kisah.die ngaja gak walopon lam kelas tu tggl 3 org je bukak mate.potpet2 die ngaja.pastu die tanye soalan..die panggil name, okey rabihah(name sebenar..hehe kalo ko bace sori k)..rabihah..jwb soalan ni.pastu budak sbelah pon menggelabah kjutkan rabihah a.k.a cikbit.cikgu pon ckp, okey..'kejutkan die..'.br je bangun tetibe kene jwb soklan.pas jwb soklan leh smbung tido lak tuh.hikhik.cikgu ni pon xde la nak kate ape..leh gak die ckp..'ok, smbung la tdo balik.'...sporting ah cikgu.tp cikgu, sy mewakili dak2 5k 2002 mintak maaf byk2 tau atas hobi ktorg tu..
leh dikatakan smue kelas la ktorg bantai tido.

kalo time chemistry lagi best.meja lab tu ade ala2 almari kecik ah kt bwh die..aku, ain zhaf n cikbit wat shift utk tido kat situ sbb leh muat2 bdn ktorg masuk duk dlm tu.almari pon almari la..janji dpt tido.cikbit ni ketua kelas aku.ain zhaf lak asst headgirl aku.tp last2 ktorg skang dh menjadi insan2 yg agak baik dh kan?ramai dh jadik doctor la, engineer la, dentist la..aku je keje cabuk.=( ala..nnt dh jadik 'somebody' bukannye org tau ko pnah tido lam kelas..kalo dorg x bace blog aku la kan. pape pon..kisah2 cmni la yg menjadi bahan gelak tawa time2 dh meninggalkan alam skolah.kalo jadik dak skemaa je..emmm dh tua2 takde la kisah best.smue ikut rules je..bosan kan? len kali aku smbung lagi bile aku tringat.


p/s:mase spm pon dak2 skul aku cpat2 je nak siapkan jwb soalan..sbb nak tido pastu..parah betul.kepada pihak pengetua, saya berharap puan memantau masalah ini.sbb aku rs problem tido ni x setel2 lagi kot.ke smue dh brubah?tak cayeeee aku.

nih ah skolah aku pas dimake over.sape la yg tukang cat jadi cam kalerful nih.dulu nampak la mcm formal skit.kat ruang lapang ni ktorg ade rollcall pagi2.kredit to web skolah aku.curik gmbr kat ctu.



3 comments:

  1. hahaha...me pun selalu tdo dlm class. Tatau la penyakit pe skola tu..asal name nyer dok dlm class, mesti ngantuk. Mlm2 time dah nak abis prep baru mata tak ngantuk...hiks.

    "berkat" tdo dlm class-es tu...skola tu dah melahirkan ramai professionals..ahahaha.

    cik, Im going to link this page to my blog k!
    tq for dropping by my blog too..=)

    ReplyDelete
  2. @!zyan

    ok link la..me x de intention utk blogging sgt pon.time bosan je la.me dh link ur blog pon tp x mtk permission.ingat nk jdk stalker je.hehe.soriii

    kan kan?smue pnah tido lebih dr 100x kot dlm stahun.me yg duk 5 tahun of coz la kot tdo lebih 1000x dlm klas.hihikk..tp ok what?tido2 pon ramai jdk professionals.kalo kite x tido agak2 kite jadik ape ek??heheee.

    ReplyDelete
  3. k'liesa..
    remember me?
    website skola ek?
    pe website dier?

    ReplyDelete