Tuesday, August 5, 2008

gemuk itu tak kiut.

hari ini hari rabu.esok kamis?jadi, mengapa(ala2:so,what???)takde ape laa..saje nak ingatkan kot2 ade org lupe jeww.setiap hari aku menghitung pengurangan lemak di pinggang.aku x rase la aku gemuk, cume kiut je.hakss..skang ni ade satu bahan yg menjadi kegemaran dak2 opis aku yg tidak gemuk tetapi berlemak berkrim di pinggang tapi tidak disukai ramai.apekah bendenye?taraaaaaaaa...krim lemak halia mujarab.nah hambik gambarajah di bawah.:



ntah ah menjadik ke x.aku cume rase tersisih je dr kuarge aku sbb adik2 aku kan smue ala2 aneroxia.berat dorg average 350-400 newton di bulan.aku lak pastila antara 450-480 newton.bile balik kg, mak aku berkata,"sila turunkan 2kilo..badan nampak semangat sgt."aku menjawab,"baikkkk..".tapi, fenomena ini tidak saje berlaku pade aku.berlaku gak kan kat dak2 opis aku.smuenye sbb skang xde keje..pojek x masuk ag.so ari2 lepak ah dpan pc layan ape yg patut.duk lak lam ekon kan..so bile mase lak la nk berpeluh dan membakar lemak dan kalori?


namun aku tetap rase tidak bersalah, kerana..haruskah aku yg dikata gemuk oleh adik ngan mak aku sbb aku lebih bbrp kilo ngan adik aku?walopon hakikatnye dorg la sbenanye yg kurang berat.tertekan aku.inilah mereka yg rapat dengan aku beserta berat badan.kihkih


p/s:encik edy bukan adik badik aku tp nnt die akan jadik adik badik ipar adik2 aku.hik hik.sengeh getikss












2 comments:

  1. dh berapa botol ko pkai?
    berkesan tak?? ;-)

    ReplyDelete
  2. x smpai 1 pon lg.ntah la bese2 jek.wey kan aku da ckp blog ini rahsia.aku bg ko ngan shai ngan budak skul aku serte encik edy je tau.ko ni..ish ish ish..sbg tanda maaf, ko kene buat bekfes kat aku sebulan.gagagagag

    ReplyDelete