Tuesday, September 15, 2009

Journey yang singkat.

Esok nak blk kg lagi. YEah. Lame aku cuti kali ni. AGak2 esok dah start jam ke jalan ye?
Ni dtg KL jap je. Nak setel sumthing. Gigihnya aku redah jalan yang berbatu2 tuh. Kalau orang lain dah serba salah dah, dah elok2 duk kg dekat sebulan, suddenly gatal nak datang KL balik, 2 hari je pulak tuh. Huhuhu.

Dtg2 je sini aku dpt bezakan betapa KL ni memang saje je nak buang duit aku. Gi mana2 nak bukak purse. Duit mengalir macam air. Ahh membazir gile. Duk umah mak ayah elok je tertutup rapat beg duit aku hehhe. Hulur la jugak duit, tapi duit aku ni ape la sangat kan nak dibuat.

Baru je aku balik arini dah dekat 200 dah abis saje2 cmtu. Huh. Nyampah la KL. Selangor sama la jugak. Telan duit orang sungguh.. AKu takde income nih bulan nih. Haiyo. Ya Allah, murahkanlah rezeki orang2 di sekeliling aku..Kenapa org2 sekeliling? hihihih.

3 comments:

  1. supaya uols bole pow dorg ;D

    uols xkeje kan? dpt duit ry ke? ;D

    ReplyDelete
  2. lgpon ko kecik in size..
    patut leh dpt..

    aku dh lama xdpt duit raya..huhu

    ReplyDelete
  3. noname,
    bukan bukan duit raya. duit kawen uols! ahahaha. gediks.

    shy_wani,
    hahahhaa skang kan aku bulat. dari jauh dah nampak. kui2. mane ade duit raya...

    ReplyDelete