Sunday, September 27, 2009

Celcom = sampah?

Celcom sucks!TM sucks.
aku benci celcom. Aku benci TM.
Line tepon umah aku depa tak repair2 lagi. Pemalas. Konfem.
Mak aku dah nak buang terus line tepon pasal jarang2 je pun guna tepon, tapi nak gune internet??? WTH.

walaupun aku pernah subscribe family plan celcom tu, tapi aku dah lama tuka maxis.
so, kejadah apakah aku nak hangin dengan celcom.
Ya, sebab masa celcom buat hal tu edy ada urusan dengan lawyer, dengan sorg biz partner dia.
Aku kesian tgk dia duk dial2 no celcom dorg tapi x masuk2 gak.
Bodo la celcom. Aku plak tukang sakit ati.
Pasal urusan tu berkait2 gak ngan family aku sikit2.
Bisnes tah ke mana. Urusan lawyer tah ke mana. Kerugian kerugian kerugian.
Semua sebab celcom.
Bodo celcom.

2 comments:

  1. mesti ari khamis aritu kan?

    mmg celcom 1 malaysia ni problem la liesa. Tense gak aritu. Hari tersebut pulak byk urusan yg gunakan no. celcom. Sib baik de no maxis jugak...

    ReplyDelete
  2. kuri dan kuku, nanti jemput2laa lunch dengan saya kat putrajaya eh kalau senang ;p

    ReplyDelete