Thursday, September 10, 2009

Huuu~

Sy sudah terbuka hati untuk bernikah. Tapi saya tak tau bila. Ada orang cakap jom bulan 10, jom bulan 12. Tapi bagi saya, saya tak pernah ada tarikh yang khas. Kami juga tidak pernah berbincang pasal tarikh. Hanya menunggu masa bila mulut saya cakap JOM pada suatu hari yang tak tahu bila. Bila ye? Adakah sudah hampir?

Tapi bila fikir2 balik saya risau bila saya tengok artis kahwin asyik cerai berai.
Tapi saya bukan artis hahaha.

Saya harap pihak yg lagi satu tu akan menyayangi saya sampai bila2.
Kalau dimurahkan rezeki ke ape ke, janganlah dilupa pada saya dan keluarga saya yang menyayangi kamu.
Kerana saya rasa saya akan sentiasa bersama anda walau di waktu susah mahupun senang.
Saya tahu, hidup memang ibarat roda.
Lagipun kita bukan tak pernah susah bersama2.

Sesungguhnya ayah saya menganggap pihak itu seperti anaknya sendiri lantas mengharap beliau akan menjadi ketua apabila beliau sudah tiada nanti. Saya nampak ada 1 harapan di wajah ayah saya terhadap beliau.Sob sob sedih.


Oh aku terasa sangat dewasa.

Sekadar entry saja2 nak buat orang speculate yang saya nak bernikah setelah min sengaja buat kontroversi di facebook bahawa saya sudah bernikah gantung. Choy ko min.

10 comments:

  1. just wishing u well!!!da kawen ajak aku weh

    ReplyDelete
  2. ajak. tapi aku risau aku kawin on short notice huahauha. aku tgh pk ni bile..mcm malas nak tunang lama2 tapi risau lak aku ni belum matang. huhu.

    ReplyDelete
  3. aku rase nk tgu kite sume ni matang smp ke tua kot tak kawen. ade org cakap, perkahwinan akan mematangkan seseorang. pekate ko try dlu haha

    ReplyDelete
  4. ala..dh kawen nnt matang la..
    jgn lupe jemput..

    ReplyDelete
  5. ye yeee..jemput semua. tengah pikir bila ni...tak bersedia mentally. fizikal gatal nak berlaki hah. mental plak down. hahaha.

    sabar2..smpai masa aku bgtau. lgpon nak tempah kad pun makan masa 2,3 bulan b4 majlis kan..cmni la, around dis-jan cmtu agaknye.

    ReplyDelete
  6. bukan x bersedia~ ko tengah stress pasal TM ni ;p ki ki ki

    ReplyDelete
  7. dd,
    kisah TM tu biar jela. kalau dorg rasa dh byk profit, tak perlu dh kot pelanggan dr rakyat marhaen mcm saya nih.

    ReplyDelete