Monday, October 5, 2009

Keje baru

Esok aku report tempat baru.
Kat jabatan. Yes, takyah duk kementerian. Tak suka la duk kementerian pasal kementerian kena skema2 sket.
Kat kafe ade CCTV. Huhuhu rupe2nye dorg agak strict. Siap tangkap2 gambo lagi sape2 yg mkn luar waktu keje, then time meeting jabatan/kementerian, dorang flashkan gambar tu kat depan.
Padan muka sapa yg kena. Tu la gaji buto.
Yang kita duk tengok2 org gomen mcm rilek tu kat state level. AKu tgk kat ministry dorg mcm agak busy je. Ade je keje nye.
Harap2 aku x free teramat. Aku nak ade keje.

Alhamdulillah la pasal agak senang dpt keja dan perjalanan kerjaya agak smooth walaupun aritu kat XXX ada siket terancam pasal takde projek.

Aku tengah tension ah skang. Saja jela update walaupun takde isi sangat.
Nak menenangkan diri sambil memandu ke satu tempat yg tiada penghujung.
Apsal aaa aku rasa stress tahap mcm dah penghujung nyawa dh ha.
Datang bulan ke ape?
Cewah.

2 comments:

  1. huhu .. posting kat mana lisa .. kalau aku slalu ada project ngan jabatan kerajaan ni ..

    ReplyDelete
  2. wooo....

    tak bole pakai seluar lg dah g opis kan...

    hum,marilah kita berkunjung ke butik2 utk mengumpul baju kurungs......

    ReplyDelete